"Super Express" obniża cenę
Media Express, wydawca dziennika "Super Express", od poniedziałku 18 bm. obniża cenę gazety poza Warszawą. Codzienne wydanie "SE" będzie kosztować 1 zł, czyli o 30 gr taniej niż dotychczas. W Warszawie wydawca utrzymał dotychczasową cenę - 1,2 zł. Media Express nie zamierza wycofać sądowego pozwu ani wniosku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeciw spółce Axel Springer Polska, wydawcy konkurencyjnego "Faktu". Media Express oskarżył ją w 2004 o antykonkurencyjne praktyki cenowe, oceniając, że cena 1 zł nie pokrywa kosztów gazety. - Długotrwała strategia cenowa naszego konkurenta doprowadziła do tego, że 1 zł wyznacza dzisiaj punkt odniesienia dla ceny tabloidów - twierdzi wydawca "SE". Jego średnia sprzedaż spadła w br. o 15,6 proc., do 231,2 tys. egz.
A.B.