Walka o młodych klientów
- Ponad połowa naszych klientów to młodzi ludzie w wieku 20 - 35 lat. Wśród nich możemy kreować naszą markę, gdyż nie kojarzą jej z socjalizmem - mówi Michał Wójcik, prezes giełdowej Vistuli. O ile jeszcze w połowie lat 90. w jej garniturach chodzili głównie panowie po czterdziestce, teraz jej kolekcje podążające za światową modą mają przyciągnąć aktywnych, młodych, przynajmniej duchem, klientów. Dlatego od kilku lat spółka przestała szyć ubrania na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta