Nadzieja we "włoskich" markach
16 czerwca 2006 | Ekonomia | MS
MARKETING NARODOWY Połowa Szwedów nie zna żadnego naszego produktu Nadzieja we "włoskich" markach - Najpopularniejsza polska marka to Prince Polo i Wyborowa, a znane produkty z naszego kraju to m.in. wódka, jedzenie, piwo, kiełbasa, węgiel i psy - twierdzą Szwedzi.
Północna Izba Gospodarcza badała, jak Szwedzi postrzegają polskie firmy, produkty i...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta