Kurski atakuje Platformę plakatami
Fundacja Batorego monitorowała kampanię wyborczą w 2005 r. Przygotowała na jej temat specjalny raport. Jego autorzy przyznali: dotarły do nich pogłoski o tym, że komitet wyborczy Donalda Tuska umieszcza swoje plakaty na billboardach zamiast firm, które zrezygnowały z kampanii reklamowych.
Autorzy raportu podejrzewali, że taka forma "darowizny" nie znajdzie się w sprawozdaniach finansowych PO. Postanowili sprawdzić pogłoski. Wybrali sto billboardów różnych kandydatów. Spisali numery tablic, żeby sprawdzić, kto wykupił powierzchnię. Ale firmy outdoorowe, które obsługiwały kampanie polityków, odmówiły podania danych.
Ze sprawozdania PO z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta