Przemyślana strategia, dobre efekty
Według danych Mediatak Domu Prasy Regionalnej co drugi dziennik kupowany w weekend to dziennik regionalny. Reklama w prasie regionalnej precyzyjnie dociera do pożądanej grupy klientów. Można wybrać takie tytuły lub dodatki, które są rozprowadzane tylko na określonym terenie.
Prasa regionalna jest ważnym narzędziem w strategii sprzedażowej firmy. Gazety regionalne są podstawową platformą wymiany praktycznych informacji. Jeśli ktoś szuka hydraulika, opiekunki do dziecka, mieszkania czy samochodu, to przegląda ogłoszenia w prasie regionalnej - uważa Waldemar Izdebski, dyrektor działu badań i planowania mediów w Mediataku.
Dlatego reklama taka wprost prowadzi do zwiększenia sprzedaży i nie pełni funkcji wyłącznie informacyjnych. Według Waldemara Izdebskiego prasa regionalna cieszy się dużym zaufaniem i lojalnością czytelników, ponieważ są w niej informacje o sprawach bliskich czytelnikowi, bezpośrednio dotyczących jego społeczności i otoczenia.
Trafić do klienta- Przedsiębiorcy z małych firm przy wyborze danego tytułu z reguły kierują się swoimi upodobaniami, pomijając wskaźniki i wskazówki dotyczące wyboru...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta