Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przemyślana strategia, dobre efekty

11 sierpnia 2006 | Dobra firma | kż

REKLAMA W PRASIE REGIONALNEJ Przemyślana strategia, dobre efekty Głównym medium reklamowym dla małych i średnich przedsiębiorstw jest prasa regionalna. Cena ogłoszeń zależy od nakładu gazety, wielkości reklamy, miejsca jej zamieszczenia oraz pozycji pisma na rynku

Według danych Mediatak Domu Prasy Regionalnej co drugi dziennik kupowany w weekend to dziennik regionalny. Reklama w prasie regionalnej precyzyjnie dociera do pożądanej grupy klientów. Można wybrać takie tytuły lub dodatki, które są rozprowadzane tylko na określonym terenie.

Prasa regionalna jest ważnym narzędziem w strategii sprzedażowej firmy. Gazety regionalne są podstawową platformą wymiany praktycznych informacji. Jeśli ktoś szuka hydraulika, opiekunki do dziecka, mieszkania czy samochodu, to przegląda ogłoszenia w prasie regionalnej - uważa Waldemar Izdebski, dyrektor działu badań i planowania mediów w Mediataku.

Dlatego reklama taka wprost prowadzi do zwiększenia sprzedaży i nie pełni funkcji wyłącznie informacyjnych. Według Waldemara Izdebskiego prasa regionalna cieszy się dużym zaufaniem i lojalnością czytelników, ponieważ są w niej informacje o sprawach bliskich czytelnikowi, bezpośrednio dotyczących jego społeczności i otoczenia.

Trafić do klienta

- Przedsiębiorcy z małych firm przy wyborze danego tytułu z reguły kierują się swoimi upodobaniami, pomijając wskaźniki i wskazówki dotyczące wyboru...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3913

Spis treści

Gorące rozmowy

Ekonomia

CCC - korzystny detal
CU: lepsza sprzedaż polis inwestycyjnych
Cytat dnia
Eksperci nie wierzą w chevrolety z Fabryki Samochodów Osobowych
Europa: rośnie składka z banków
Gazprom znów rozdaje karty
Geopolityka w energii: ropa czy atom
ING Średnich i Małych znów zamknięty
Imperium zamknięte w słoiku, czyli jak zrobić interes z bratem
Inwestorzy realizują zyski
Ja nie jestem adwokatem Eureko
Jak masz komórkę, to dostaniesz kartę
Jak pomóc pomocom domowym
KREDYT NA ELEKTROWNIĘ
Katowickie lotnisko ma nowego prezesa
Klienci wolą różową szynkę
Kolejne zmiany w "Dzienniku"
Komentarz giełdowy
Linie CSA zmniejszą załogę
NA ŚWIECIE TANIEJE ROPA
NBP sprzedaje spółkę informatyczną
Nadzieja w nowych projektach
Nastula w radzie PZU
Nie mają siły pracować, oddają gospodarstwa
Nie wolno nam spocząć na laurach
Nowy skład zarządu LOT i groźba strajku
Oczekiwany spadek wpływów
Odkupić od Włochów elektrownie
OŻYWIENIE W NIEMCZECH
POLOMARKET PRZEJĄŁ SIEĆ ABC
Polska zadyszka gospodarcza
Poprawa wyników
Pośrednik pod kontrolą
Prokom i Strabag dla Poczty Polskiej
Przekop ratunkiem dla portu w Elblągu
ROŚNIE BEZROBOCIE W USA
Rycerze Alfy
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Sprostowanie
Straty idą w setki milionów
Swoboda, ale pod kontrolą
Tanieją telefoniczne przelewy, drożeje opłata za konto
Terroryści obniżają ceny ropy
Trzecie życie karkonoskich pałaców
W PZU zaczęła się kontrola
WIG20 stracił 2,1 proc.
Wydarzenia dnia
Wyprzedaż na giełdach
Za miesiąc na giełdzie
Zdobyć klienta detalicznego
Zniżka po złej prognozie
Złoty stracił 0,6 proc
Zamów abonament