Alma wchodzi w Internet
Najbardziej ekskluzywna sieć delikatesowa chce zawalczyć o klientów, także przez sieć i niedługo uruchamia własny sklep internetowy z ponad 10 tys. produktów. Równolegle rozwija też nową sieć Krakowski Kredens
– We wrześniu wystartuje nasz sklep internetowy – na początek w Krakowie, później w kolejnych dużych miastach, w których mamy swoje delikatesy, czyli m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście – mówi Ivo Makówka, dyrektor marketingu Alma Market.
– Oferta dostępna poprzez Internet przekroczy 10 tys. produktów – będzie można w ten sposób kupić także produkty naszej marki własnej Krakowski Kredens oraz importowane przez nas na wyłączność towary – dodaje.
Sprzedaż sieci w I kwartale wzrosła o 32 proc., do 77 mln zł. Przychody całej grupy Alma Market, do której należą też spółki KrakChemia oraz Alma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta