Konkursy reklamowe dowartościowują
Jure Apih jest szefem komitetu organizacyjnego europejskiego festiwalu reklamowego Golden Drum. W połowie października tego roku festiwal odbędzie się po raz 14. Mogą w nim uczestniczyć wyłącznie prace z Europy. Apih w latach 70. otworzył w Jugosławii jedną z pierwszych tamtejszych agencji reklamowych i zorganizował konkurs reklamowy. W latach 90. ruszył z festiwalem Golden Drum, który zyskał popularność także poza Słowenią. Festiwal w słoweńskim Portorożu zalicza się dziś do trzech o największej renomie na świecie (zaraz za Międzynarodowym Festiwalem Reklamowym w Cannes i konkursem na najbardziej efektywną kampanię Effie).
Rz: Po co agencje reklamowe startują w...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta