Adres internetowy nie może wprowadzać klientów w błąd
09 lipca 2007 | Prawo | Sławomir Wikariak
PRAWO WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ Adres internetowy nie może wprowadzać klientów w błąd Domena internetowa, w której użyto oznaczenia innego przedsiębiorcy, może zmylić klienta. A to już jest nieuczciwa reklama
Od 1997 r. Wojciech Wojewódzki prowadzi działalność gospodarczą, używając do niej oznaczenia "bileteria". W 1999 r. zgłosił się do niego Dariusz B., który również...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta