Nowe silniki, lepsze podwozie
Konkurencja wśród aut kompaktowych jest coraz większa. Czym chce się wyróżnić w tej klasie następca „307”? Oszczędnymi i dynamicznymi silnikami
Dla Peugeota kompaktowy „308” jest jednym z kluczowych modeli – poprzednik sprzedawał się bardzo dobrze, w ilości pół miliona sztuk rocznie. Eksperci francuskiej firmy spod znaku lwa szacują, że pomimo ulepszeń średnia sprzedaż „308” przekroczy 350 tys. sztuk rocznie i nie dojdzie do magicznego pół miliona. Powodem jest rosnąca konkurencja. W 2001 roku były tylko 32 porównywalne modele, w tym jest ich ponad 50.Peugeot 308 powstał na zmodernizowanym podwoziu „307”. Pozostawiono niezmieniony rozstaw osi (261 cm), o 3 centymetry powiększono rozstaw kół, nadwozie poszerzono o ponad 5 centymetrów i wydłużono o 7 cm. Auto jest wygodne – nawet najtańsza wersja ma fotel kierowcy o regulowanej wysokości,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta