Karoseria nie skrzypi na zakrętach
Wersja cabrio bmw serii 3 trzyma się drogi równie dobrze jak model coupe. Do jazdy ze złożonym dachem zniechęcić może jedynie smród spalin wdzierających się do wnętrza auta
Największą wadą kabrioletów jest wiotkie, skrzypiące na wybojach nadwozie. Karoseria pozbawiona sztywnego dachu odkształca się na zakrętach i nierównościach. Jednak nie w przypadku BMW serii 3 cabrio. Nadwozie nie drgnie nawet podczas wjeżdżania jednym kołem na krawężnik.
Także w czasie szybkiej jazdy po krętych drogach nie wyczuwałem odkształceń karoserii. Na wejściu w zakręt auto pochylało się równomiernie – z przodu i z tyłu kąt pochylenia był taki sam, co czułem na kierownicy, której nawet małe ruchy natychmiast zmieniały tor jazdy auta.
Kabrio tak dobrze trzyma się drogi dzięki solidnym usztywnieniom karoserii. W tym modelu jest ona o ponad 230 kg cięższa niż w coupe. Z grubszej blachy wykonane są progi,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta