Dla prestiżu i wygody nie żałują pieniędzy
Standardem w samochodach firmowych, i to niezależnie od wielkości auta, jest klimatyzacja. Dotyczy to nawet najmniejszych modeli, jak Fiat Panda czy Hyundai Getz.
– Dwa lata temu klimatyzacja była standardowo montowana w autach klasy wyższej średniej, a dla samochodów klasy C znajdowała się na liście wyposażenia dodatkowego. Obecnie jest montowana nawet w autach klasy B. Jeżeli nie starcza na nią pieniędzy, to klienci rezygnują z elektrycznie opuszczanych szyb lub, jeśli warunki ubezpieczenia pozwalają, z alarmu, byle tylko mieć klimatyzację – zauważa doradca kluczowych klientów Express Fleet Partner Piotr Kaim.
Podobne preferencje dostrzega Karol Niegocki z działu sprzedaży flotowej w Dixi Car prowadzącego salony Opla i Chevroleta w Warszawie. Firmy kupujące auta dla kadry kierowniczej wydają na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta