Unia da więcej na reklamę żywności
Komisja europejska planuje zmienić zasady promocji. Wydatki Wspólnoty na ten cel mogą podwoić się do sumy 90 milionów euro rocznie
Jeszcze w tym miesiącu Komisja Europejska powinna zdecydować, jak zmienią się zasady dofinansowania programów promocyjnych i informacyjnych.
– Nieoficjalnie wiadomo, że Komisja Europejska zgodzi się na propozycje przyjęte przez Parlament Europejski – mówi europoseł Bogdan Golik, autor sprawozdania dotyczącego promocji żywności, które w końcu 2007 r. zaakceptowali deputowani unijni.
Niewykluczone więc, że roczny budżet na wspieranie programów promocyjnych zwiększy się w 2009 roku dwukrotnie. W tym roku wynosi 45 mln euro. – Biorąc pod uwagę fakt, że do 2013 roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta