Faktoring stał się modny
Rozmowa: Andrzej Żbikowski, prezes ING Commercial Finance Polska
Rz: W 2007 r. zostaliście liderem wśród firm faktoringowych. W tym roku prowadzicie już na całym rynku, czyli gdy wliczy się banki. Imponujący wynik. Z czego wynika?
Andrzej Żbikowski: Źródło tego sukcesu jest dosyć prozaiczne. Została podjęta decyzja, aby produkty dotyczące finansowania handlu znalazły się w części Commercial Finance grupy ING, i nie dotyczy to tylko Polski. Poza tym wzmocniliśmy współpracę z ING Bankiem Śląskim. Pracowaliśmy nad tym dwa lata, a efekty widać teraz. Udało nam się opracować nowatorski produkt – faktoring odwrócony, który polega na finansowaniu dostawców jednego odbiorcy. Zwykle zaś, mówiąc o faktoringu, mamy na myśli sytuację, gdy jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta