W. Kruk z nową, tańszą marką zawalczy o rynek
Vistula & Wólczanka zamierza m.in. wprowadzić do sklepów markę pod roboczą nazwą W. Kruk Design – dowiedziała się „Rz”
Strategia V&W przygotowywana przez nowego prezesa Michała Wójcika ma zostać przedstawiona radzie nadzorczej 20 sierpnia. Jednak „Rz” udało się dotrzeć do jej założeń. Spółka ma skupić się na reklamie marki Vistula jako najbardziej zyskownej w jej portfolio.
Zmiany nastąpią w W. Kruk. Ta marka zostałaby dla salonów z ekskluzywną biżuterią czy zegarkami. Dla tańszych produktów powstałaby nowa sieć, także w mniejszych miastach. – Też nad tym myśleliśmy już od kilku lat, jednak trudno jeszcze to przesądzać –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta