Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W. Kruk z nową, tańszą marką zawalczy o rynek

07 sierpnia 2008 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
W tym roku planowana jest fuzja spółek
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku planowana jest fuzja spółek

Vistula & Wólczanka zamierza m.in. wprowadzić do sklepów markę pod roboczą nazwą W. Kruk Design – dowiedziała się „Rz”

Strategia V&W przygotowywana przez nowego prezesa Michała Wójcika ma zostać przedstawiona radzie nadzorczej 20 sierpnia. Jednak „Rz” udało się dotrzeć do jej założeń. Spółka ma skupić się na reklamie marki Vistula jako najbardziej zyskownej w jej portfolio.

Zmiany nastąpią w W. Kruk. Ta marka zostałaby dla salonów z ekskluzywną biżuterią czy zegarkami. Dla tańszych produktów powstałaby nowa sieć, także w mniejszych miastach. – Też nad tym myśleliśmy już od kilku lat, jednak trudno jeszcze to przesądzać –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8085

Spis treści
Zamów abonament