Gotowe drinki wracają do łask
Producenci walczą o rynek wart 150 mln euro. W pierwszym półroczu sprzedaż gotowych do spożycia napojów alkoholowych zwiększyła się na polskim rynku o około 30 procent
Popularność napojów alkoholowych gotowych do spożycia – zwanych alcopopami lub RTD (ang. ready to drink) – wpisuje się w modę na wyroby spirytusowe, która zaczęła się ponownie prawie półtora roku temu. Po około dwuletnim okresie spadku Polacy zaczęli znowu więcej wydawać na alkohol. Powód? Rosnąca zamożność konsumentów.
– Kupujemy coraz droższe alkohole –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta