Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy nie wierzą w dobre intencje firm

07 sierpnia 2008 | Ekonomia | Aleksandra Biały
Pomoc dla rozgłosu
źródło: Rzeczpospolita
Pomoc dla rozgłosu

Aż trzy czwarte dorosłych Polaków jest sceptycznych wobec akcji firm podejmowanych dla dobra społeczeństwa

Uważają, że wydatki firm na nagłaśnianie własnej dobroczynności są często wyższe niż wydatki na rzeczywiste działania społeczne. Tak przynajmniej wynika z najnowszego badania firmy On Board PR i PBS DGA, do którego dotarła „Rz”.

Ale, co ciekawe, aż dziewięciu z dziesięciu Polaków oczekuje większego zaangażowania firm w działania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8085

Spis treści
Zamów abonament