Reklama kinowa będzie się miała gorzej
W tym roku wydatki na reklamę na srebrnym ekranie urosną już tylko o 2 proc. i wyniosą 109 mln zł – szacuje dom mediowy ZenithOptimedia.
To duża zmiana po ubiegłym roku, kiedy rynek reklamy kinowej skoczył w porównaniu z 2007 r. aż o 49 proc. Z 72 mln zł w 2007 roku urósł do 107 mln zł – i tym samym okazał się najszybciej rosnącym segmentem rynku reklamowego w Polsce.
Jeszcze w ubiegłym roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta