Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama kinowa będzie się miała gorzej

26 lutego 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklama kinowa. Wydatki na reklamę w kinach wzrosły w ubiegłym roku m.in. dzięki nowym kinom. W tym przystopuje je spowolnienie.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama kinowa. Wydatki na reklamę w kinach wzrosły w ubiegłym roku m.in. dzięki nowym kinom. W tym przystopuje je spowolnienie.

W tym roku wydatki na reklamę na srebrnym ekranie urosną już tylko o 2 proc. i wyniosą 109 mln zł – szacuje dom mediowy ZenithOptimedia.

To duża zmiana po ubiegłym roku, kiedy rynek reklamy kinowej skoczył w porównaniu z 2007 r. aż o 49 proc. Z 72 mln zł w 2007 roku urósł do 107 mln zł – i tym samym okazał się najszybciej rosnącym segmentem rynku reklamowego w Polsce.

Jeszcze w ubiegłym roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8253

Spis treści
Zamów abonament