Mniejsi dają lepiej zarobić
Polskie sieci detaliczne są bardziej efektywne od zagranicznych konkurentów. Pod względem obrotów na mkw. liderem rynku są Delikatesy Centrum – wynika z danych GfK, do których dotarła „Rz”
Metr kwadratowy sklepu Delikatesy Centrum wygenerował w ub. r. średnio 26 tys. zł obrotu, osiągając tym samym najlepszy wynik handlowy w Polsce. Gdyby wyłączyć z tego zestawienia nowe sklepy, działające krócej niż dwa lata, Centrum ma jeszcze lepsze wyniki – 27,4 tys. zł na mkw. Przychody franczyzowej sieci ponad 370 sklepów wzrosły w ub. r. o 40 proc., do 1,72 mld zł.
– Nowoczesna franczyza pozwala efektywnie zarządzać przedsiębiorcom swoimi placówkami handlowymi, a tym samym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta