Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejsi dają lepiej zarobić

10 marca 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Ich przychody z 1 mkw. sklepu są wyższe niż w przypadku sieci zachodnich. Nie zawsze wielki format oznacza dobrą efektywność. Jeden sklep Delikatesów Centrum ma średnio ok. 200 mkw.
źródło: Rzeczpospolita
Ich przychody z 1 mkw. sklepu są wyższe niż w przypadku sieci zachodnich. Nie zawsze wielki format oznacza dobrą efektywność. Jeden sklep Delikatesów Centrum ma średnio ok. 200 mkw.

Polskie sieci detaliczne są bardziej efektywne od zagranicznych konkurentów. Pod względem obrotów na mkw. liderem rynku są Delikatesy Centrum – wynika z danych GfK, do których dotarła „Rz”

Metr kwadratowy sklepu Delikatesy Centrum wygenerował w ub. r. średnio 26 tys. zł obrotu, osiągając tym samym najlepszy wynik handlowy w Polsce. Gdyby wyłączyć z tego zestawienia nowe sklepy, działające krócej niż dwa lata, Centrum ma jeszcze lepsze wyniki – 27,4 tys. zł na mkw. Przychody franczyzowej sieci ponad 370 sklepów wzrosły w ub. r. o 40 proc., do 1,72 mld zł.

– Nowoczesna franczyza pozwala efektywnie zarządzać przedsiębiorcom swoimi placówkami handlowymi, a tym samym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8263

Spis treści
Zamów abonament