Energia w butelce kusi
Kryzys omija napoje energetyczne. Wydatki Polaków na nie mogą przekroczyć w tym roku 700 mln zł
– Od początku roku sprzedaż Tigera na rynku krajowym wzrosła o ok. 15 proc. – mówi Wiesław Włodarski, prezes i właściciel FoodCare. Ta marka jest liderem rynku napojów energetycznych w Polsce. Włodarski zapowiada, że nie zamierza na tym kończyć: – Będziemy nadal koncentrować się na odbieraniu udziałów rynkowych naszym konkurentom. W ekspansji FoodCare ma pomóc wybudowana za ponad 35 mln zł fabryka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta