Dobry na kręte drogi
Sedana z napędem na cztery koła docenimy nie tylko na zaśnieżonych ulicach. Sprawdzi się także latem na górskich serpentynach. Jednak dodatkowe bezpieczeństwo kosztuje około 11 tysięcy złotych
Samochody z napędem na cztery koła, mimo wyższej ceny niż w wersji z napędem tylko na jedną oś, stają się coraz popularniejsze. Powód jest prosty: takie auta prowadzi się podobnie jak każdą inną osobówkę, na kierownicy nie występują większe siły, podobne jest także spalanie. Zalety poznaje się nie tylko w górach, ale i na krętych, zabłoconych drogach, na których samochód ze wszystkimi kołami napędzanymi pewniej prowadzi się od modelu przednionapędowego.
Czteronapędowe BMW jest wyposażone w system stabilizacji toru jazdy (nazwany przez firmę DSC), który współpracuje z układem napędowym. Ten samochód dopuszcza nawet poślizg tylnych kół i umożliwia (na torze) jazdę niczym rajdowym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta