Strategia zysku: koniecznie skandal
Medialną burzę wokół występu Madonny nakręcają specjaliści od promocji i tropiciele „polskiego ciemnogrodu”
„Katolickie grupy protestują przeciwko koncertowi Madonny w Polsce” – donosi portal NewKerala.net w Indiach. Podobnie informuje serwis North Korea Times, a amerykański portal Upi. com grzmi: „Wstrząsające wiadomości. Polscy katolicy blokują koncert Madonny”.
O modlitewnym sprzeciwie grupy polskich katolików, którzy nie zgadzają się, by 15 sierpnia, w święto Wniebowstąpienia Najświętszej Maryi Panny, swój koncert na warszawskim Bemowie dała znana z antykatolickich prowokacji Madonna, informowano też w Puerto Rico, Japonii i krajach UE.
Spór o datę koncertu
Zdaniem Eryka Mistewicza, eksperta ds. wizerunku publicznego, data koncertu nie została wybrana przypadkowo: – Trudno wyobrazić sobie z punktu widzenia piarowego dla organizatorów lepszy dzień niż 15 sierpnia, bardzo ważny dla polskich katolików, by wywołać wrzawę wokół Madonny i jej koncertu.
Zgadza się z tym prosząca o zachowanie anonimowości znana specjalistka ds. PR.
– Ludzie doradzający Madonnie to najwybitniejsi dziś w Stanach eksperci od tzw. marketingu szeptanego, kreowania kontrowersyjnych sytuacji, o których będzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta