Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biuro słuchania narzekań

19 września 2009 | Życie Warszawy | Robert Biskupski

Które służby odpowiadają za usunięcie wulgarnego napisu, martwego kota czy wysypiska śmieci? Nieważne. Ratusz stworzy centrum kontaktowe, gdzie będzie można zgłaszać wszystkie sprawy.

Warszawiacy, którzy chcą zgłosić do urzędu jakiś problem, mają obecnie twardy orzech do zgryzienia. Za same dziury w jezdni odpowiada Zarząd Dróg Miejskich, Zarząd Terenów Publicznych, Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych i dzielnice. Ustalenie, która instytucja odpowiada za interesującą nas ulicę, może posłużyć za inspirację do serialu „Detektywi”.

– Dzwoniłam do czterech miejsc i wszędzie mówili, że moją ulicą zajmuje się ktoś inny – opowiada Mariola Pożarska z Bemowa. – W końcu dałam sobie spokój, a dziura w ulicy straszy do dziś.

Stołeczny ratusz planuje to zmienić. Urzędnicy chcą uruchomić centrum kontaktowe dla mieszkańców, do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8426

Spis treści
Zamów abonament