Wydatki reklamowe zaczną rosnąć za dwa lata
Wartość rynku reklamy zmniejszy się w tym roku o 8 – 9 proc. – wynika z szacunków domu mediowego Starlink
Najbardziej optymistyczna prognoza zakłada spadek wartości rynku w tym roku o 8,2 proc. – W wariancie pesymistycznym rynek skurczy się o 9,4 proc. – powiedziała wczoraj Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka, na spotkaniu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Takie spadki oznaczają, że wartość rynku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta