Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki reklamowe zaczną rosnąć za dwa lata

19 września 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Wartość rynku reklamy zmniejszy się w tym roku o 8 – 9 proc. – wynika z szacunków domu mediowego Starlink

Najbardziej optymistyczna prognoza zakłada spadek wartości rynku w tym roku o 8,2 proc. – W wariancie pesymistycznym rynek skurczy się o 9,4 proc. – powiedziała wczoraj Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka, na spotkaniu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Takie spadki oznaczają, że wartość rynku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8426

Spis treści
Zamów abonament