Firmy będą więcej wydawać na reklamę w sieci
27 proc. firm przepytanych przez Pentor Research International na zlecenie IAB Polska zadeklarowało, że zamierza w tym roku zwiększyć wydatki na promocję w porównaniu z 2008 rokiem. 33 proc. zapowiedziało utrzymanie nakładów na reklamę na stałym poziomie, a 39 proc. – zmniejszenie ich.
Badanie zostało przeprowadzone na podstawie wywiadów z 300 marketerami działających w Polsce firm.
Wynika z niego, że najbardziej zyska Internet. Połowa firm deklaruje też, że w tym roku na pewno utrzyma wydatki na reklamę w sieci na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta