Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy będą więcej wydawać na reklamę w sieci

31 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Największy odsetek firm planuje do końca roku zwiększyć nakłady na reklamę w sieci. 27 proc. firm zamierza w całym 2009 r. wydać na promowanie się w mediach więcej niż w 2008 r.
źródło: Rzeczpospolita
Największy odsetek firm planuje do końca roku zwiększyć nakłady na reklamę w sieci. 27 proc. firm zamierza w całym 2009 r. wydać na promowanie się w mediach więcej niż w 2008 r.

27 proc. firm przepytanych przez Pentor Research International na zlecenie IAB Polska zadeklarowało, że zamierza w tym roku zwiększyć wydatki na promocję w porównaniu z 2008 rokiem. 33 proc. zapowiedziało utrzymanie nakładów na reklamę na stałym poziomie, a 39 proc. – zmniejszenie ich.

Badanie zostało przeprowadzone na podstawie wywiadów z 300 marketerami działających w Polsce firm.

Wynika z niego, że najbardziej zyska Internet. Połowa firm deklaruje też, że w tym roku na pewno utrzyma wydatki na reklamę w sieci na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8462

Spis treści
Zamów abonament