Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trwa cyfrowa dezinformacja

07 grudnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Liczba użytkowników cyfrowej telewizji będzie rosła. W wielu krajach usługę udało się jednak wprowadzić szybciej i sprawniej niż w Polsce, m.in. dzięki odpowiednim ustawom.
źródło: Rzeczpospolita
Liczba użytkowników cyfrowej telewizji będzie rosła. W wielu krajach usługę udało się jednak wprowadzić szybciej i sprawniej niż w Polsce, m.in. dzięki odpowiednim ustawom.

Kampania informacyjna, towarzysząca wprowadzaniu cyfrowej telewizji naziemnej, ma kosztować 30 mln zł. Na razie nie wiadomo jednak, kto ją sfinansuje

Z kampanią na pewno nie da się ruszyć bez zabezpieczonych na ten cel pieniędzy, bo nadawcy – nawet jeśli kampania ma wesprzeć ich własne cyfrowe kanały – raczej nie będą chcieli nadawać spotów informacyjnych w najlepszym czasie oglądalności na własny koszt. Oznaczałoby to dla nich spadki i tak coraz niższych wpływów z reklam.

Obciążenie nadawców kosztami przewidują jednak założenia do projektu ustawy o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej (przyjął je już Komitet Rady Ministrów do spraw Informatyzacji i Łączności). – We wszystkich krajach, w których była wprowadzana telewizja...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8492

Spis treści
Zamów abonament