Trwa cyfrowa dezinformacja
Kampania informacyjna, towarzysząca wprowadzaniu cyfrowej telewizji naziemnej, ma kosztować 30 mln zł. Na razie nie wiadomo jednak, kto ją sfinansuje
Z kampanią na pewno nie da się ruszyć bez zabezpieczonych na ten cel pieniędzy, bo nadawcy – nawet jeśli kampania ma wesprzeć ich własne cyfrowe kanały – raczej nie będą chcieli nadawać spotów informacyjnych w najlepszym czasie oglądalności na własny koszt. Oznaczałoby to dla nich spadki i tak coraz niższych wpływów z reklam.
Obciążenie nadawców kosztami przewidują jednak założenia do projektu ustawy o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej (przyjął je już Komitet Rady Ministrów do spraw Informatyzacji i Łączności). – We wszystkich krajach, w których była wprowadzana telewizja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta