Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

HSBC ma najdroższe bankowe logo na świecie

03 lutego 2010 | Ekonomia | Eliza Więcław

Najbardziej wartościową marką bankową jest brytyjski HSBC. Magazyn „The Banker” i firma Brand Finance oszacowali ją na 28,5 mld dol.

HSBC otrzymał taki tytuł trzeci raz z rzędu. Rok temu, według „The Banker”, logo HSBC było warte 25,4 mld dolarów. – HSBC jest w dobrej kondycji, oferuje bardzo dobre produkty, ma świetny serwis i organizuje potężną kampanię reklamową – wylicza David Haigh, prezes Brand Finance.

Drugie miejsce –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8539

Spis treści
Zamów abonament