Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słabnie zainteresowanie firm autami z kratką

16 lutego 2010 | Ekonomia | Adam Woźniak
Zainteresowanie pojazdami z kratką spada  zwłaszcza w dużych, międzynarodowych firmach.
źródło: Rzeczpospolita
Zainteresowanie pojazdami z kratką spada zwłaszcza w dużych, międzynarodowych firmach.

Niejasne perspektywy dotyczące możliwości odliczania VAT od samochodów firmowych skutecznie zniechęciły przedsiębiorców do kratki

– Kratka nie jest już motorem zakupu aut firmowych – mówi dyrektor generalny KBC Autolease Polska Ireneusz Tymiński. W tej firmie zainteresowanie kratką przejawia jedynie 10 – 15 proc. klientów. Zdaniem Tymińskiego duże firmy coraz częściej wybierają samochody bez homologacji ciężarowej, zwracając większą uwagę na funkcjonalność auta.

– Okratkowany samochód menedżera, a nawet przedstawiciela handlowego zaczyna być źle postrzegany. A gdy zabiera się w podróż klientów bądź rodzinę, staje się niewygodny – argumentuje Tymiński. Są też inne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8550

Spis treści
Zamów abonament