Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama matematyki

16 lutego 2010 | Kraj | Renata Czeladko

W poniedziałek zaczęła się kampania promująca matematykę. Reklamy, m.in. w TVP, TV 4 i na portalu Interklasa.pl, zamówiła Centralna Komisja Egzaminacyjna.

Kampania wiąże się z tym, że matematyka jest od 2010 r. obowiązkowym przedmiotem na maturze. – Każdy maturzysta wiedział, że czeka go egzamin. Spoty są adresowane do całego społeczeństwa. Pokazujemy, że matematyka nie jest trudna i może być interesująca – mówi szef CKE prof. Krzysztof Konarzewski.

O tym, że CKE będzie reklamami walczyć ze stereotypami na temat matematyki, napisała sobotnio-niedzielna „Rz”. W spotach wystąpią m.in. żeglarka, która samotnie opłynęła świat Marta Sziłajtis-Obiegło czy fotograf Wojtek Wieteska. Powiedzą, jak matematyka jest przydatna w tym, co robią. Koszt reklam to 20 mln zł. Finansowane są w ramach projektu przygotowania egzaminu z matematyki (113 mln zł).

Brak okładki

Wydanie: 8550

Spis treści
Zamów abonament