Telewizje liczą na ukrytą reklamę
Na nowych przepisach prasa może stracić 2 procent reklamowych wpływów
Unia dała państwom członkowskim czas na wprowadzenie przepisów tzw. dyrektywy audiowizualnej do swojego prawa do 19 grudnia 2009 r. Ważnymi zmianami, jakie przyniesie ten proces, mają być legalizacja tzw. ukrytej reklamy w mediach elektronicznych i zwiększenie dozwolonej częstotliwości nadawania reklam w mediach prywatnych w czasie nadawania programów (będą one mogły być przerywane reklamami co 10 minut, a nie co 20, jak jest teraz).
We wdrażaniu zmian jesteśmy już na tle innych państw członkowskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta