Energetyczne nowości
W 2009 r. sprzedaż napoi pobudzających urosła w Polsce tylko o 4 proc.
Niemal 680 mln zł przeznaczyliśmy w ubiegłym roku na energetyki – wynika z danych firmy badawczej Nielsen. Nasze wydatki były o 3 proc. wyższe niż w 2008 r., natomiast wielkość sprzedaży napojów pobudzających zwiększyła się o 4 proc., do prawie 84 mln. Producenci są zgodni: po latach boomu, kiedy wydatki Polaków na energetyki rosły w szybkim tempie (tylko w 2008 r. zwiększyły się o ok. jedną trzecią), rynek się nasycił. Stało się to wcześniej, niż się spodziewała branża. Na początku ubiegłego roku szacowała, że nasze wydatki na napoje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta