Odszkodowanie za dni bez połączeń
Dostawca telekomunikacyjny musi zapłacić za przerwy w świadczeniu swoich usług
Konsument nie jest bezbronny wobec przedsiębiorcy telekomunikacyjnego, który nie zapewnia ciągłości świadczenia swoich usług. Przepisy przyznają mu prawo domagania się odszkodowania za brak możliwości korzystania z telefonu. Jeżeli tak się stanie, może złożyć reklamację, a gdy okaże się nieskuteczna, spróbować mediacji, potem skorzystać z pomocy sądu polubownego, wreszcie wytoczyć operatorowi sprawę przed sądem powszechnym.
Ustawodawca ustalił w prawie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta