Trudne przeniesienie telefonu i Internetu
Brak porozumienia między operatorami powoduje, że konsumenci tracą na dłużej dostęp do telefonu czy Internetu
Po zakończeniu umowy promocyjnej zrezygnowałem z Liveboksa TP (Neostrada i telewizja z Canal+) i w grudniu zeszłego roku złożyłem w Netii zlecenie na przeniesienie do nich mojego telefonu i podłączenie szybkiego Internetu. Po trzech miesiącach jestem ciągle abonentem TP, a Netia straszy mnie koniecznością zapłaty 800 zł, jeśli wypowiem zawartą z nimi umowę, która faktycznie nie doszła do skutku. Problemem jest to, że TP nie chce uwolnić mojego łącza, bo okazało się, że muszę wysłać pocztą oddzielne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta