Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kobiety rządzą na zakupach

06 marca 2010 | Kraj | Jarosław Stróżyk
Panie są bardziej wymagającymi klientkami – wynika z badań
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Panie są bardziej wymagającymi klientkami – wynika z badań
Mężczyzna kupuje samochód, kobieta resztę. Badanie przeprowadził serwis www.marketingkobiet.pl od 22.09 do 30.11.2009 r. na próbie 986 dorosłych Polaków (w tym 501 kobiet) korzystających z Internetu (wypełniali ankiety).
źródło: Rzeczpospolita
Mężczyzna kupuje samochód, kobieta resztę. Badanie przeprowadził serwis www.marketingkobiet.pl od 22.09 do 30.11.2009 r. na próbie 986 dorosłych Polaków (w tym 501 kobiet) korzystających z Internetu (wypełniali ankiety).

To panie zwykle decydują, co i gdzie się kupuje. Ale najdroższe rzeczy wybierają mężczyźni

– W Polsce to kobiety głównie zajmują się domem i najlepiej wiedzą, jakie są potrzeby ich rodzin – tłumaczy Renata Ropska ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. – Do tego dochodzi fakt, że większość mężczyzn po prostu nie znosi robienia zakupów.

Potwierdzają to badania. Aż 62 proc. kobiet i mężczyzn uczestniczących w ankietach serwisu Marketingkobiet.pl stwierdziło, że w ich związkach to do pań należy decyzja o tym, co i gdzie kupić.

– To...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8566

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament