Nocleg z niezłą sztuką
Właściciele hoteli wystawiają dzieła sztuki, chcąc zwabić zagonionych bogatych koneserów w delegacji
Basen, śniadanie i rzut oka na dzieła Jean-Michela Basquiata. Biznesowa konferencja z pracami Andy Warhola. To pomysł na wyróżnienie się pośród zunifikowanej oferty sieci – uważają zarówno projektanci hotelowych wnętrz, jak i eksperci rynku.
Nazwisko Hirsta, autora platynowej ludzkiej czaszki z 8601 diamentami, przyciągało do hotelu nowych gości
– Oglądanie galerii obrazów czy rzeźb uatrakcyjni pobyt gościa, ale przede wszystkim ma to być wyróżnik na tle konkurencji – mówi Michał Borowski, były naczelny architekt Warszawy i projektant wnętrz hotelowych (m. in. stołecznego Rialto). – To także poszukiwanie nowych nisz w hotelarstwie – dodaje Marcin Podobas, wiceprezes firmy EFH, która zajmuje się realizacją m.in. Sheratona na Mazurach.
Obrazy w sieci
Do tej pory kolekcje sztuki były wystawiane w tzw. hotelach-butikach, obiektach nastawionych na gości szukających noclegu poza tradycyjnymi sieciami. – W Gramercy Park Hotel w Nowym Jorku można było oglądać dzieła m.in. Andy Warhola, Juliana Schnabla, Damiena Hirsta, Jean-Michela Basquiata...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta