Inteligo planuje zdobyć milion klientów do 2012 r.
Dzięki tej platformie PKO BP chce pozyskać ponad 6 mld zł depozytów
Oprócz miliona nowych klientów Inteligo, czyli internetowe ramię PKO BP, planuje do końca 2012 r. wydać 300 tys. kart kredytowych, udzielić 165 tys. pożyczek gotówkowych oraz powiększyć kwotę zebranych depozytów z 2,7 mld zł obecnie do 9,3 mld zł – zakłada nowa strategia Inteligo.
Platforma, której produkty skierowane są wyłącznie do klientów korzystających z kanałów elektronicznych, do tej pory była pasywnym graczem na rynku bankowości internetowej. Inteligo ma ponad 600 tys. klientów, którzy posiadają 700 tys. rachunków. Dla porównania, mBank (internetowe ramię BRE Banku) prowadzi prawie 1,8 mln rachunków dla klientów indywidualnych (bez rachunków...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta