Wypadek zleceniobiorcy trzeba opisać w karcie
W naszej firmie pracuje kilku zleceniobiorców. Ostatnio jeden z nich w trakcie pracy uległ wypadkowi. Gdzie powinniśmy zapisać ustalenia z tego zdarzenia – w protokole powypadkowym czy w karcie wypadku? Właściciel firmy i kadrowa mają rozbieżne poglądy.
Ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy wobec osób niebędących pracownikami, które w okresie ubezpieczenia wypadkowego z danego tytułu uległy wypadkowi, dokonywane są nie w protokole powypadkowym, ale w karcie wypadku. Ustaleń takich dokonuje np. podmiot, na którego rzecz wykonywana jest praca na podstawie umowy agencyjnej, umowy-zlecenia lub umowy o świadczenie usług, do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta