OFE: mniej na reklamę
O ponad połowę spadły tegoroczne wydatki na reklamę otwartych funduszy emerytalnych
Fundusze emerytalne zwykle nie wydawały dużo pieniędzy na reklamę. W tym roku wydatki są jednak jeszcze niższe.
Wpływ na to ma spadek przychodów towarzystw, które zarządzają funduszami, po tym gdy obniżyła się wysokość opłat, które mogą pobierać. Z danych Expert Monitora wynika, że w ciągu pięciu miesięcy wydały na reklamę zaledwie 4,8 mln zł wobec 10,5 mln zł w podobnym okresie roku ubiegłego. Wydatki na promocję były już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta