Lekcja dla Apple’a, lekcja od Apple’a
Kryzys zaufania może szybko i boleśnie odczuć każda firma. W ostatnich dniach przekonał się o tym Apple i pokazał, jak można próbować wyjść z kłopotów
Apple przyzwyczaił, że każdy jego produkt jest sukcesem, co przekłada się na wzrost zysków i cen akcji spółki. Tymczasem wprowadzony na rynek 24 czerwca iPhone 4, telefon komórkowy Apple’a, od samego początku był krytykowany za problemy z zasięgiem.
Apple i jego charyzmatyczny prezes Steve Jobs początkowo bagatelizowali problem. Jobs twierdził, że telefon traci zasięg, bo klienci go nieprawidłowo trzymają. A media coraz głębiej drążyły temat.
Narastający kryzys zaufania do iPhone’a 4...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta