Krupnik szturmuje polski rynek wódki
Udany debiut marki grupy Belvedere. W ciągu pięciu miesięcy zdobyła niespodziewanie duży udział w rynku
Od momentu pojawienia się w sklepach pięć miesięcy temu popyt na Krupnik Vodkę zwiększył się o ponad 500 proc. W polsko-francuskiej grupie alkoholowej Belvedere, do której należy marka, podkreślają, że tak szybko nie rośnie obecnie sprzedaż żadnej wódki w Polsce.
Krupnik z udziałami przekraczającymi 3 proc. zajmuje obecnie dziewiąte miejsce na krajowym rynku wódki. W małych sklepach, czyli tzw. kanale tradycyjnym, gdzie sprzedaje się większość tego alkoholu, marka zdobyła piątą pozycję. W Belvedere, do niedawna wiceliderze polskiego rynku wódki – a obecnie z udziałami na poziomie ok. 17 proc. graczu numer trzy – mają apetyt na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta