Unia promuje naszą żywność
Ponad 100 mln zł warte są polskie kampanie reklamujące produkty spożywcze, które dotuje Bruksela. Chętnych na ich wsparcie przybywa
Niemal 15 mln zł kosztować będzie trzyletnia kampania promująca wieprzowinę wysokiej jakości ze znakiem PQS (z ang. pork quality system). Reklamy m.in. w telewizji i prasie mają się pojawiać od listopada 2010 r. – Chcemy pokazać konsumentom, że w Polsce dostępne jest mięso wysokiej jakości, które może konkurować z tanimi produktami z zagranicy – mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta