Mediom i telekomom wciąż nie jest po drodze
Wraz z planami Polkomtelu, aby powiększyć grupę przez akwizycje, na polskim rynku wraca temat aliansów telekomów i firm medialnych
Operator sieci Plus w prospekcie obligacji o wartości 1 mld euro zaznaczył, że jedną z koncepcji jego wzrostu będą zakupy w Polsce lub za granicą, w dotychczasowej branży lub w pasujących do niej segmentach rynku.
Potem prezes Polkomtelu Jarosław Bauc przyznał, że spółka myśli o telewizji, i nie wykluczył żadnego sposobu realizacji tego założenia.
Tymczasem budowa grupy telekomunikacyjno-medialnej w Polsce nikomu się jak dotąd nie udała. Krajowi gracze stawiają na razie na uzupełnienie oferty albo o usługę telewizyjną (operatorzy), albo o sieć mobilną (nadawcy budujący zasięg reklamowy).
– Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego nie doszło do tej pory do powstania grupy kapitałowej łączącej dużego gracza medialnego i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta