Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVN: nowe pole walki

24 grudnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce

TVN zaczyna sprzedawać reklamy dla innych stacji. To nowość. Do pierwszych zleceniodawców należą TV Puls i 4fun media

Od stycznia TVN będzie sprzedawać reklamy także w stacjach, które do niego nie należą. Pierwszymi klientami biura Premium TV zostały TV Puls i spółka 4fun Media, do której należą kanały 4fun.tv i rebel.tv współpracujące dotychczas z domem sprzedaży reklam w kanałach tematycznych At Media. – Nasza współpraca z At Mediami układała się dobrze, ale jesteśmy małą firmą, a Premium TV daje nam możliwość...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8811

Spis treści

Pierwsza strona

Moje Podróże

Zamów abonament