Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko robimy po kolei

03 grudnia 2014 | Ciekawa ekonomia
źródło: materiały prasowe

Michael Cole | Kiedyś mówiono: auto dobrze się prowadzi, ale to Kia – mówi szef Kia Motors Europe.

Co zamierza pan robić, żeby utrzymać tempo wzrostu sprzedaży w Europie?

Michael Cole: Dotychczas pozwalały na to szybkie zmiany oferty. Ale to za mało, musieliśmy więc się zabrać i do poprawy jakości aut, i do organizacji sieci dilerskiej, przede wszystkim znalezienia nowych punktów sprzedaży. Każdy nasz model jest całkowicie wymieniany co pięć lat. Teraz wszystko jest po naszej stronie: mamy nowe modele, które dzięki głównemu projektantowi Peterowi Schreyerowi są atrakcyjne, poprawiliśmy jakość i mamy sprawną sieć sprzedaży. I coraz więcej klientów kupuje kię po raz drugi. Stąd mój optymizm. Musimy zawalczyć o kupujących kię po raz pierwszy i wciągnąć do naszego modelowego cyklu. W Europie w ostatnich pięciu latach udało się nam to już w przypadku miliona osób.

Producenci aut masowych, do jakich zalicza się Kia, walczą głównie o klientów korporacyjnych. Sprzedaż flotowa daje impuls do wzrostu?

Stawiamy na wzrost organiczny. To kawałek rynku, na którym nie skupialiśmy się szczególnie uważnie, chociaż mamy przykłady dużych kontraktów flotowych, np w Polsce. Teraz nawiązujemy kontakty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10007

Wydanie: 10007

Spis treści
Zamów abonament