Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przeprosiny to ważna informacja dla klientów

11 marca 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Firmy coraz częściej przepraszają konkurentów za naruszenie praw autorskich lub znaków towarowych. To efekt ugód i procesów

Spółka Okpol przeprasza znanego producenta okien Velux za czyny nieuczciwej konkurencji, w tym naruszania renomowanego znaku towarowego. Przegrała bowiem proces sądowy. Na łamach żółtych i zielonych stron „Rzeczpospolitej” jest wiele takich ogłoszeń. Tomasz Filipiak przeprasza Carl Walther GmbH za wprowadzenie do obrotu nieoryginalnych i nieautoryzowanych replik pistoletów. Również spółka Toi Toi Systemy Sanitarne była ostatnio przepraszana przez swoją konkurencję. Podobnych oświadczeń jest w prasie coraz więcej.

– Często takie oświadczenie jest bardziej pożądane niż rekompensata pieniężna. I to nie tylko przy zawieraniu ugody, ale i podczas procesu sądowego – podkreśla Dorota Bryndal, radca prawny, wspólnik w kancelarii Gessel.  

Możliwość żądania oficjalnych przeprosin w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8264

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament