Kryzys zmobilizował polskich przedsiębiorców
Nasze spółki wiedzą, co robić, by awansować do gospodarczej I ligi – wynika z badań Ernst & Young. Mają lepsze strategie niż inne firmy z Europy Środkowo-Wschodniej
Rynek po kryzysie będzie jeszcze bardziej konkurencyjny – przewiduje 1400 przedsiębiorców z całego świata, którzy wzięli udział w badaniu Ernst & Young „Competing for growth” (Konkurując o wzrost). Warunki dyktować ma konsument, który oczekuje coraz lepszych produktów po stosunkowo niskich cenach.
– Polskie przedsiębiorstwa doskonale zdają sobie sprawę z tych wyzwań. I bardzo dobrze definiują działania, jakie muszą być podjęte, by im sprostać – mówi Jacek Hryniuk, partner w Ernst & Young. Co więcej, nasze firmy, jako jedyne w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej, przyjęły strategie najbardziej zbliżone do zachowań spółek, którym w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta