Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Składają oferty, choć klient ich nie chce

30 grudnia 2010 | Moje pieniądze | aig blik

Bankowcy wydzwaniają do klientów, proponując nowe produkty. Zdarza się, że oferty składają nawet tym osobom, które zastrzegły, że sobie tego nie życzą

Nasza czytelniczka jest klientką Citi Handlowego. – Zakładając konto, złożyłam dyspozycję, że nie chcę otrzymywać żadnych nowych ofert – opowiada pani Dorota. – Zastrzegłam, że nie interesują mnie ani karty, ani lokaty, ani kredyty. Nie chciałam dostawać propozycji telefonicznie ani też listownie – podkreśla.

Tymczasem, jak zauważa nasza czytelniczka, bankowcy nie dostosowali się do jej poleceń.

– Handlowcy z mojego banku dzwonili do mnie, by namówić na „wyjątkową” ofertę. Na początku rozmowy przyznawali, że wiedzą o moim zastrzeżeniu, ale ta propozycja miała być naprawdę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8815

Spis treści
Zamów abonament