Składają oferty, choć klient ich nie chce
Bankowcy wydzwaniają do klientów, proponując nowe produkty. Zdarza się, że oferty składają nawet tym osobom, które zastrzegły, że sobie tego nie życzą
Nasza czytelniczka jest klientką Citi Handlowego. – Zakładając konto, złożyłam dyspozycję, że nie chcę otrzymywać żadnych nowych ofert – opowiada pani Dorota. – Zastrzegłam, że nie interesują mnie ani karty, ani lokaty, ani kredyty. Nie chciałam dostawać propozycji telefonicznie ani też listownie – podkreśla.
Tymczasem, jak zauważa nasza czytelniczka, bankowcy nie dostosowali się do jej poleceń.
– Handlowcy z mojego banku dzwonili do mnie, by namówić na „wyjątkową” ofertę. Na początku rozmowy przyznawali, że wiedzą o moim zastrzeżeniu, ale ta propozycja miała być naprawdę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta