Obalanie stereotypów
Obserwowany w Polsce wzrost popularności usług faktoringowych ma swoje podłoże w tym, że coraz więcej firm dostrzega korzyści takiego rozwiązania, a mity czy negatywne stereotypy związane z faktoringiem – dzięki konsekwentnie prowadzonej akcji edukacyjnej – są obalane.
Coraz skuteczniej udaje nam się rozwiewać dwie największe wątpliwości potencjalnych użytkowników faktoringu. Mit pierwszy dotyczy wysokich kosztów tej usługi, drugi wiąże się z kojarzeniem faktoringu wyłącznie z windykacją należności. Statystyki branży faktoringowej potwierdzają, że te negatywne stereotypy mają coraz mniejszą siłę oddziaływania. Dynamicznie rosną obroty firm faktoringowych (w ubiegłym roku o 30 proc.), ale przede wszystkim zwiększa się liczba podmiotów, które z nimi współpracują w ramach finansowania transakcji handlowych. Zgodnie z danymi Polskiego Związku Faktorów na koniec...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta