TP: słabe wyniki w Internecie
W najgorszym scenariuszu 2011 rok firma zakończy z 15 mld zł przychodów
Grupa TP podsumowała wczoraj 2010 rok, podając finalne dane za miniony kwartał. Gdyby nie słaba sprzedaż usługi internetowej Neostrada, flagowego produktu stacjonarnej części telekomunikacyjnej grupy – zarządowi TP spotkania z analitykami giełdowymi minęłyby w miłej atmosferze. Spółka zrealizowała bowiem główne cele finansowe: ograniczyła spadek przychodów, które ostatecznie skurczyły się o nieco ponad 5 proc. w porównaniu z 2009 r. i zamknęły kwotą 15,7 mld zł. Wypracowała obiecane 2,4 mld zł wolnej gotówki. Także jej rentowność byłaby zgodna z planem, gdyby nie jednorazowe odpisy księgowe utworzone w związku z przegranym arbitrażem z duńska firmą DPTG.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta