Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczba dnia - 2,4 pkt proc. gorsze nastroje konsumentów

24 lutego 2011 | Ekonomia | DE

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej, liczony przez GUS, opisujący  tendencje konsumpcji indywidualnej, zmniejszył się w lutym br. o 2,4 pkt proc. w stosunku do stycznia i wyniósł   –25,0 pkt. Jest to  9,3 pkt proc. mniej niż rok temu. Gorzej ocenialiśmy kondycję finansową rodzin i stan gospodarki.  Poprawiły się nieco oczekiwania dotyczące finansów, bezrobocia i możliwości oszczędzania.

Brak okładki

Wydanie: 8861

Spis treści
Zamów abonament