Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zadowoleni klienci ZUS

03 marca 2011 | Ekonomia | aft

ZUS przygotowuje się do wprowadzenia elektronicznej platformy obsługi klientów, za pomocą której większość spraw będzie można załatwić przez Internet i telefon. Portal ma ruszyć w połowie 2012 r.

 

Przygotowania do zmian ZUS zaczął m.in. od badania obecnego poziomu satysfakcji klientów. Z badania wynika, że ponad połowa badanych (57 proc.) dobrze ocenia pracę ZUS, a źle – 12 proc. Pozostali albo nie mieli zdania, albo określali je jako „ani dobrze, ani źle".

Respondenci najbardziej chwalą miłą i uprzejmą obsługę, terminowość wypłaty świadczeń oraz to, że informacje, jakie otrzymują, są zrozumiałe. Zapytani o wady ubezpieczalni wskazują: niejasne przepisy, kolejki w placówce i skomplikowane procedury.

 

 

Brak okładki

Wydanie: 8867

Spis treści
Zamów abonament